1399-11-18 11:38
735
0
73043
نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس تاکید کرد؛

لزوم محدودیت و ممنوعیت پرواز از مبدا کشورهای اروپایی و آمریکا/ نمایندگان نگران تکرار ماجرای موج اول در کشور

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دغدغه نمایندگان در خصوص راهکارهای کاهش شیوع ویروس کرونای جهش یافته، گفت: تاکید ما به آقای ظریف، کنترل ویژه مبادی ورودی و خروجی کشور به ویژه در ارتباط با کشورهای انگلیس و اروپایی است تا دوباره ماجرای موج اول کرونا در کشور دوباره تکرار نشود.

به گزارش گلستان ما، رحمت اله نوروزی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری تحلیلی اظهار کرد: وزارت بهداشت در حال حاضر مراقبت های خوبی را انجام داده و خوشبختانه آمارها کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه کانون ویروس جهش یافته کرونا که بسیار هم خطرناک است، کشورهای انگلیس و اروپایی گزارش شده، اظهار کرد: قرار است جلسه ای به زودی با حضور آقای ظریف داشته باشیم که در آن، به کنترل ویژه تر مبادی ورودی و خروجی کشور به عنوان مطالبه نمایندگان، تاکید خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه نمی خواهیم ماجرای موج اول دوباره در کشور تکرار شود، تصریح کرد: نمایندگان هم از اعضاء و رییس کمیسیون بهداشت و هم از وزارت بهداشت که در روزهای اخیر به صحن علنی مجلس آمده بود، خواستند که مراقبت های ویژه در راستای پیشگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا در کشور داشته باشند.

نماینده مردم علی آباد کتول همچنین با اشاره به واردات واکسن اسپوتنیک روسیه، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام نیز با عنایت رهبر معظم انقلاب، کار خود را با کمک نخبگان و فرهیختگان خوب آغاز کرده و در حال انجام است که گزارش آن نیز به زودی در اختیار مردم قرار می گیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.